Surt _CONFIGCOMMENTS _SELECTTHETHEME _CHANGEHOME _CHANGEYOURINFO

• Curs 2004-05
  • Curs 2003-04

Idiomes

Escull l'idioma en què vols veure els missatges:

"Només quan s'hagi tallat el darrer arbre, només quan el darrer riu hagi mort enverinat, només quan s'hagi pescat el darrer peix, només llavors veuràs que els diners no es poden menjar".

-- Profecia índia

INTERESSANT XERRADA SOBRE SALUT MENTAL A CÀRREC DE LA INFERMERA ANNA LAMBAN
    Enviat per admin a divendres, 05 de febrer de 2016 - 01:52 PM CET (21 lectures)

cicle formatiuEl passat divendres 29 de gener va venir l’Anna Lamban infermera d’un centre de salut mental de Barcelona. Ens va venir explicar, als alumnes dels cicles formatius d’APSD i CAI, quina és la intervenció que es fa amb persones amb trastorns mentals. La xerrada va ser molt interessant i els alumnes van poder demanar tots els dubtes que tenien sobre el tema, i l’Anna els va respondre tots de forma clara, entenedora i posant molts exemples.
    La xerrada ha sigut molt ben valorada tant pel professorat com per l’alumnat i ens ha estat molt útil per poder conèixer millor aquests trastorns i la seva atenció.

comentaris? Envia aquesta història a un amic Pàgina per imprimir

ELS ALUMNES DE 4t C REPRESENTEN "BAJARSE AL MORO"
    Enviat per admin a dimecres, 27 de gener de 2016 - 01:46 PM CET (51 lectures)

esoEl divendres 22 de gener els alumnes de 4t C van representar uns fragments de l'obra teatral "Bajarse al moro" de José Luis Alonso de Santos. Després de fer una lectura a classe, els nos i noies es van repartir els personatges i les escenes i van preparar-se la representació. Tothom hi va participar i l'activitat va resultar didàctica i divertida. Felicitats als actors i actrius!

ÈXIT ESPORTIU DE L'ALUMNE JOAN SOLER REGO
    Enviat per admin a dimarts, 26 de gener de 2016 - 09:23 PM CET (87 lectures)

batEl passat cap de setmana, l’alumne de 1r de Batxillerat C, JOAN SOLER REGO, ha participat en el Campionat d’Espanya d’esquí d’Sprint a Cerler en la categoria CADET MASCULÍ. En quedar en 1ª posició, ha estat seleccionat per participar en el Campionat d’ Europa d’ esquí que tindrà lloc properament a Suïssa. Felicitats Joan!!!

XERRADA SOBRE INCENDIS FORESTALS
    Enviat per admin a dimarts, 26 de gener de 2016 - 01:12 PM CET (96 lectures)

esoAquesta setmana dos agents rurals ens han vingut a fer una xerrada sobre els incendis forestals. Es tracta de concienciar els alumnes sobre els perills del foc i les eines per prevenir-lo. Els alumnes de 1r ESO han estat molt atents a les explicacions que estaven molt ben preparades i eren molt amenes.

VISITEM EL ROCALLAM DE L'ENTORN
    Enviat per admin a dilluns, 25 de gener de 2016 - 12:54 PM CET (97 lectures)

batEls alumnes de primer de ciències de la terra i medi ambient han sortit de classe per visitar l'entorn més proper per tal d'adonar-se del tipus de roques que ens envolten, fent incís sobretot en les construccions, ornaments o formes litogràfiques dures. Ha estat un passeig interessant perquè s'adonessin de temes que normalment no paren atenció.

RUTA MODERNISTA
    Enviat per admin a dilluns, 25 de gener de 2016 - 12:37 PM CET (85 lectures)

batEls alumnes de 2n de Bat d'història de l'art i literatura catalana van realitzar una sortida a Barcelona, el passat 18 de desembre, amb l'objectiu de conèixer dues joies del Modernisme: la casa Milà (La Pedrera) i el Palau de la Música catalana.

ROBÒTICA A 4t ESO
    Enviat per admin a divendres, 22 de gener de 2016 - 10:05 AM CET (94 lectures)

esoEl passat dimarts 19 de gener, 32 alumnes de 4rt d’ESO que cursen matèries de l’àmbit tecnològic van fer un taller d’iniciació a la robòtica al centre de l’UPC de Manresa. Van poder construir un giny mecànic automatitzat per a obeir un seguit d’instruccions que prèviament havien programat. Tanmateix, els nostres estudiants van gaudir d’una xerrada informativa sobre les possibilitats que ofereix l’UPC per a cursar estudis universitaris i altres opcions formatives en el futur.

DANSES URBANES
    Enviat per admin a dijous, 21 de gener de 2016 - 11:54 AM CET (95 lectures)

eso La Clara i la Berta Pons del grup Brodas Bros, van introduir els alumnes de primer d'ESO en el món de les danses urbanes. Aquesta activitat forma part de "Flip Art" que intenta acostar el món artistic als instituts. L'experiència va ser tot un èxit, com podeu veure.

BOJOS PER L'ECONOMIA
    Enviat per admin a dimecres, 20 de gener de 2016 - 11:11 AM CET (54 lectures)

bat"L'alumna de 2n de batxillerat, Júlia Ribera Carbó ha estat seleccionada per participar en el taller "Bojos per l'Economia!", el qual consisteix en vàries sessions sobre diferents temes que formen part de l'objecte d'estudi de l'economia, impartides tant en català com en anglès. Aquest taller està organitzat pel Centre de Recerca en Economia Internacional i el Departament d'Economia de la UPF i en total hi participaran 35 alumnes.
    Felicitats Júlia!"

Entrevista a la nostra companya Júlia Ribera
    Enviat per admin a dijous, 14 de gener de 2016 - 12:06 PM CET (101 lectures)

batEntrevista a la nostra companya Júlia Ribera.

Per saber més coses d'aquest projecte podeu visitar aquesta pàgina.

PROVES D'ACCÉS CF

Proves d'accés a cicles formatius 2015

SECRETARIA

Cicles formatius

TREBALLS ALUMNES

RISCOS LABORALS

SOM ESCOLA

Servei d'assessorament

Escola Verda

Validació Usuari

Heu oblidat la contrasenya?
     Encara no teniu contrasenya? Demaneu-la!

Tenim 12 convidats i 0 membres en línia.

Benvingut/da visitant! demaneu el vostre codi d'accés.

Notícies
      · INTERESSANT XERRADA SOBRE SALUT MENTAL A CÀRREC DE LA INFERMERA ANNA LAMBAN (05 feb, 2016)
    · ELS ALUMNES DE 4t C REPRESENTEN "BAJARSE AL MORO" (27 gen, 2016)
    · ÈXIT ESPORTIU DE L'ALUMNE JOAN SOLER REGO (26 gen, 2016)