Surt _CONFIGCOMMENTS _SELECTTHETHEME _CHANGEHOME _CHANGEYOURINFO

• Curs 2004-05
  • Curs 2003-04

Idiomes

Escull l'idioma en què vols veure els missatges:

"S'és vell quan es té més alegria pel passat que pel futur".

-- John Knittel

Fem Matemàtiques 2014
    Enviat per admin a diumenge, 13 de abril de 2014 - 08:45 PM CET (20 lectures)

esoEl passat 5 d'abril 3 alumnes de 2n d'ESO del nostre centre Sara Mas, Carla Rodríguez, Míriam Placeres. van participar en la segona fase del Fem Matemàtiques 2014 que es va celebrar a Barcelona.
    En la primera fase del FEM Matemàtiques han participat 2900 alumnes de 85 centres, dels quals s'han classificat per la segona fase 180 alumnes de 35 centres diferents, entre ells la Sara, la Carla i la Míriam.
    Us donem la nostra enhorabona!!!

XERRADA PEP COLL
    Enviat per admin a divendres, 11 de abril de 2014 - 05:17 PM CET (18 lectures)

esoEl dimarts 8 d’ abril , els alumnes de 3r d’ ESO van tenir l’ oportunitat de conèixer i parlar amb Pep Coll, autor d’ un dels llibres que han llegit enguany “L’ habitació de ma germana”.

L’ autor els va parlar del llibre , del procés de creació literària i va respondre totes les preguntes que els alumnes li van formular.

EL RETORN DEL LLOP?
    Enviat per admin a divendres, 11 de abril de 2014 - 05:17 PM CET (15 lectures)

eso
    Els alumnes de segon de batxillerat de biologia han pogut escoltar i conèixer de primera mà el món del llop, la seva complexitat, genètica, alimentació, mobilitat i problemàtica a partir de la xerrada de l'agent rural Gabriel Lampreave.
    Va explicar que hores d'ara no es troba al Berguedà però que s'està seguint les pistes dels seus moviments.

Alumnes de 4ESO - REVIR - UAB
    Enviat per admin a divendres, 11 de abril de 2014 - 05:02 PM CET (19 lectures)

esoEl dimecres dia 9 els alumnes de 4t que fan l'optativa de Física i Química van participar en un taller organitzar pel REVIR de la Universitat Autònoma. En aquest taller van poder comprovar com l'energia es va transformant i com es va perdent energia útil en tots aquests processos. En acabat van poder visitar la Universitat Autònoma, la Vila Universitària...

comentaris? Envia aquesta història a un amic Pàgina per imprimir

Ariadna Albors participa en un campament internacional d'astrofísica
    Enviat per admin a dimecres, 09 de abril de 2014 - 05:27 PM CET (41 lectures)

batL'alumne de segon de batxillerat Ariadna Albors Zumel se li va concedir una beca parcial per participar al primer campament internacional d'astrofísica que va tenir lloc del 26 al 31 de desembre de 2013 als Alps Italians. Hi van participar un total de 55 estudiants de 12 països diferents de tot el món. S'hi van realitzar diferents activitats i xarrades relacionades amb el camp de l'astronomia, totes en anglès. El campament va tenir tant èxit que han decidit fer una segona edició per les vacances de nadal del 2014.

Moltes felicitats!!

PEDRET TV - Programa 2
    Enviat per admin a dimarts, 08 de abril de 2014 - 11:53 AM CET (56 lectures)

BORDEUS ENS VISITA
    Enviat per admin a dijous, 03 de abril de 2014 - 09:47 AM CET (37 lectures)

cicle formatiuDurant quinze dies 13 alumnes del Collège Jean Jaurès de Cenon (Bordeus) de França han esta al Berguedà fent mobilitat dins el programa europeu Leonardo. Han pogut gaudir d'activitats professionals organitzades pels nostres alumnes de cicles formatius de grau mitjà i altres relacionades amb els oficis. S'han implicat en l'aprenentatge de "cures auxiliars d'infermeria" aprenent a fer el bany del nadó, prendre controls vitals, cura del cordó umbil·lical i aprenent anatomia aplicada, també han après a fer pa i com fer d'hortalà. També han pogut fer un gimcana amb proves d'atenció a les persones en situació de dependència. Han participat activament a les classes de francès utilitzant la llengua vehicular francesa. Hi ha hagut intercanvi d'experiències culturals sobre la música, la regió, el sistema educatiu francès i altres temes. També hi ha hagut mostres de cuina, amb la pràctica d'un plat típic de cuina catalana, que els va agradar molt. Els alumnes van quedar a l'alberg de Berga on estaven allotjats conversant, fen jocs i escoltant música i passejant per Berga. En un futur s'obren les portes per a més llaços d'amistat i contactes escolars. El blog del viatge: http://blogpeda.ac-bordeaux.fr/jeanjaurescenon/ es pot consultar.

PEDRET TV - Progama 1
    Enviat per admin a dilluns, 31 de març de 2014 - 10:22 PM CET (74 lectures)

PEDRET TV
    Enviat per admin a dilluns, 31 de març de 2014 - 10:17 PM CET (65 lectures)

eso"Aquesta setmana comencen les emissions de PedretTv, es tracta d'un canal on hi haurà notícies i reportatges relacionats amb el nostre institut. Comencem amb el programa "Uns minuts amb els millors" que són petites entrevistes a alumnes que destaquen en algun àmbit concret. Aquest canal és una evolució natural de Ràdio Pedret que continuarà treballant a nivell radiofònic amb projectes innovadors."

LLIURAMENT DE NOTES DE SEGONA AVALUACIÓ
    Enviat per admin a dissabte, 29 de març de 2014 - 07:02 PM CET (55 lectures)

direccióAl llarg d'aquesta setmana s'han lliurat els butlletins als vostres fills de la segona avaluació.

PEDRET TV

PROVES D'ACCÉS CF

Proves d'accés a cicles formatius 2014

SECRETARIA

SOM ESCOLA

POETRIA

Servei d'assessorament

PAGINA WEB APA

FOTO FILOSOFIA

Ràdio Pedret

Escola Verda

Cicles formatius

Validació Usuari

Heu oblidat la contrasenya?
     Encara no teniu contrasenya? Demaneu-la!

Tenim 9 convidats i 0 membres en línia.

Benvingut/da visitant! demaneu el vostre codi d'accés.

· Fem Matemàtiques 2014 (13 abr, 2014)
    · XERRADA PEP COLL (11 abr, 2014)
    · EL RETORN DEL LLOP? (11 abr, 2014)
    · Alumnes de 4ESO - REVIR - UAB (11 abr, 2014)